tirsdag den 14. december 2010

jul 2010 #14


Her vores pose til julepost... det er ren nostalgi... jeg tror jeg syede den, mens jeg gik på lærerseminariet i 70'erne... og det kan vist ses!! ;o)
Jeg må tilstå at nu står julekortene på pejsehylden og kuverterne ligger i posen ;o)
Jeg ved ikke lige hvad der skete med gammelfar under fotosceancen... ligner han har glemt kammen!! ;o)

Idag har vi fået købt de sidste julegaver =0) (jubiiiii...) så nu mangler jeg bare indpakningen. Og så må jeg igang med husbyggeriet... for i morgen kommer drengene og pynter... (efter planen ;o))

Vejret tegner igen til en dejlig dag... sol og blå himmel.... så der skal også være tid til en travetur over frokost... det skisme bare så UHYGGELIGT glat!!!

Hav en dejlig dag... tak fordi du kom forbi.... og tak for en hyggelig kommentar... det er total hyggelæsning :o)
SES
Posted by Picasa

10 kommentarer:

Charlie sagde ...

Hej - har prøvet at ringe men skriver nu i stedet - GOD fornøjelse med husbyggeriet - vores er i weekenden. Ja når man har en kaminhylde må kortene op at stå. Ingen tvivl om det.

Annette / aka sagde ...

Herlig pose til julekort - med bla. fine kædesting. Sådan en havde vi da også engang. Sjovt.
Har du ikke taget foto i gennemtræk - det ser sådan ud ! LOL.

God fornøjelse med husbyggeriet, jeg håber alle er oprejst på dagen.

Hav en dejlig solskinsdag - men kold.

Anonym sagde ...

God arbejdslyst med husbyggeriet og vær forsigtig med turen. Vi følte os som "Bambi på isen" i går.
Knus AM

Kirsten sagde ...

Så er det altså ikke kun her ovre vestpå at det er hamrende glat, - det er godt nok næsten det værste, - så hellere en masse sne, men det får vi sjældent ret meget af.

Sådan en Julepost havde vi også dengang ungerne var små, men den var nu ikke så fin som din, selvom gammelfar - som du ganske rigtig skriver - godt kunne trænge til at få rettet frisuren lidt til ;-D

Karina Beck sagde ...

Hyggeligt med kortene på kaminen også.

Ifversen sagde ...

Jeps - den er retro! Men på den fede måde. Det er skønt at juleting har en historie og tages frem år efter år :-)

Cecilie sagde ...

Han ser godt nok ud som om vinden har fået lige lovligt fat i håret. Men det er sjovt at have posen som minde om tidligere jule ;o)

Jeg håber, at I havde en god tur ude i vejret.

Gitte sagde ...

Super sød julepost pose I har. Hvor er de nissepar bare søde også selv nissefar har en dårlig hår dag.;O)
De miniklokkestenge er bare så fine. En sød tradition i havde jer.
Hvor lyder det dog skønt at I har fået købt de sidste julegaveønsker. Bare det var mig, jeg kommer nok først afsted på fredag.
Håber at J har fået det bedre. God bedring med ham :)
Du må ha' en rigtig dejlig 14.december aften
Knus

Betina Olesen sagde ...

Der var noget jeg ihvertfald kan huske, den fine julepost kan jeg huske fra sidste år... og så siger de at jeg har en hukommelse som en si ;-)

lam sagde ...

hvor er den skøn. Glædelig 15 december

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...