lørdag den 18. december 2010

jul 2010 #18

Glædelig 18. december.... uh-ha... hvor den nærmer sig !! =0)

Her er mine søde gnom'er, som ellers står oven på pejsen (der er bare for mørkt til at ta' foto)... og som man kan se, har de i høj grad gjort sig det behageligt ;o)
Jeg er vild med dem og synes, at de er nisser i den gode gammeldags forstand... ldem der også er i skoven, og hvor kun den røde hue er synlig ;o)
Nå, men det er jo en helt anden historie.

Idag skal vi (indtil andet er bevist) ud og hente juletræ med de to store og den yngste (Viggo, Osvald og Herbert). Men det skal I se og høre om i morgen. =0)

Tak fordi du kom forbi - og tak hvis du giver dig tid til en lille kommentar... det er ren hygge at læse jeres hilsner ;o)

Nyd nu dagen... og vejret...
Jeg må sige at jeg ikke helt kan huske, at vi på én gang har haft så meget sne... (jo... altså da jeg var barn!!)
Vi fik lige et lag til i går aftes og over natten....hvor kommer det dog fra???

SES

6 kommentarer:

Heidi sagde ...

hvor er de søde/sjove og ja kom du bare med historien fra skoven ;)))

Lyder som en dejlig dag i går i møde - her er juletræet hentet og kommet i hus

Ja må sige i får sne - her ogås sneet i nat men ak slet ikke så meget, men mener entlig også vi fik vores potion sidste vinter ;)

Dorit sagde ...

De nisser ser ud som om de har været igennem julens spiseri- hi-hi, de ligner lige mig efter 1. juledag, hvor vi har været til juleoverspisning hos svigermor !!
Ja, det er jo smukt med al den sne, jeg gætter på det faktisk er regndråber, der har været igennem en kold atmosphære og er blevet omdannet til snefnug, hi-hi !!
Jeg håber foråret kommer hurtigt i det nye år, for jeg er da træt af al sneen, særlig når man skal på 4 hjul hver morgen og eftermiddag...
Glæder mig til træfældningsfotos i morgen !

Annette / aka sagde ...

Sikke skønne nisser. Hvor har du altså mange sjove/fine/gamle ting at pynte med.

God tur ud efter juletræ i al jeres sne. Behold det endeligt. Her er hvidt, dækker knap græsset, men glat og iskoldt. Så vi har det smukke syn af vintervejr - og ikke de store køreproblemer.
Håber på fotos i morgen.
Hvordan laver du de collager du nogen gange laver efter sådan nogle ture ??

lam sagde ...

sikken nogle skønne nisser og jeg håber I fandt et flot træ

Karina Beck sagde ...

De er bare SÅ søde de nisser!
God fornøjelse til jer.

Cecilie sagde ...

Det er rigtige skovnisser - og nisser skal altså ikke vise for meget frem, hvis du spørger mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...