fredag den 3. december 2010

jul 2010 # 3


Glædelig 3. december.
Idag viser jeg et billede af en lille trøje jeg har strikket til Sofie. Den er i bomuld, men lidt tyk fordi den er strikket i et vævemønster der gør den næsten dobbelt.
Den var sjov at strikke og besværet med vævemønsteret var heldigvis ikke på ærmerne. Der er også kyse til... men den fik Sofie på hjem i søndags fordi hun (hendes far og mor) havde glemt en.
Jeg er lige nu i gang med slipover til Carl og til Hans. Faktisk færdig - men mangler lige den sidste finish med ender og knapper... =0)

Jeg håber I får en dejlig dag - trods sne, kulde og glatte veje... pas på jer selv og kør forsigtigt.
Tak for dit besøg... lægger du en lille hilsen gør du mig glad.
SES i morgen.
Posted by Picasa

9 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Ihhh hvor er den fin. Den ser dejlig blød og lun ud. ... gid jeg kunne strikke....
Rigtig god 3. dec. til dig.

Anne Bente sagde ...

åh.... hvor er den dog bare lækker, engang kunne jeg ogsp strikke :)

Dorit sagde ...

Rigtig sød trøje, hvad mon mønstret hedder, kan godt li' mønstre, der giver dobbeltlag ?
Og hvad du da ikke når, strik, scrap, kort, rejser, børnebørnenes fødselsdagsfester, juletraditioner med familien og hvad ved jeg, det må være fedt at have så meget tid...
"Ses" i morgen.

Annette / aka sagde ...

Hold da op hvor du kan strikke. Den type trøjer er bare så gode - og fornuftige.....og det er jo vigtigt.

Ja, jeg var oppe kl. 04.30 ! Vi har nemlig været på Sjælland i dag. Forklaring følger på min blog i morgen.....

Charlie sagde ...

Kære ven - hvor ER det fin!! Og dejligt at ærmerne er stribede for så hænger de små fingre ikke fast i det fine mønster. LÆKKER trøje til en lækker lille mus. Ja du når UTROLIGT meget - men vi to har jo også den leveregel at man kan hvad man vil ikke?? =0) Hils Sofie og hyg godt. Nå ja og din søde mand - ham havde jeg ikke glemt - men han kom bare lige i 2 eller 3. række i dag.

lam sagde ...

hvor ser den dejlig lækker og lun ud den lille trøje. Gid jeg kunne finde ud af sådan noget, men håndarbejde var vist ikke lige det fag i skolen, hvor jeg hørte mest efter ;O)

Karina Beck sagde ...

For pokker hvor er den sød den trøje. Du har mange talenter.

Cecilie sagde ...

Det var en rigtig flot trøje! Den må Sofie og hendes forældre være rigtig glade for.

Gitte sagde ...

For søren da hvor er den trøje bare lækker. Jeg ville ønske at mine håndled kunne klare at strikke, men desværre så kan jeg ikke mere.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...