fredag den 24. december 2010

jul 2010 #24

Så blev det juleaften... d. 24. december.
I går eftermiddags pyntede J vores træ, som vi hentede i weekend'en. Jeg ved godt, at stjernen mangler på billedet... den er kommet på, men nu er det for mørkt til at fotografere.... men der kommer da helt sikkert andre billeder i "kassen" af træet, og hvad der sker omkring det i løbet af dagen.
Jeg har været sløj det meste af naten... tror jeg har fået kulde i tirsdags i Tivoli. Håber der kan blive en kort lur midt på dagen (måske sammen med Hans??), mens de andre er i kirke...
Efter morgenmaden dækker jeg julebord, og så er der ryk ind fra omkring kl. 11.00, hvor Carl og Hans med familie kommer med smurte sandwich til frokost. =0) De 2 andre familier kommer til Disney-show og kaffetid, når de yngste har fået en laaaaang lur derhjemme...
I morgen er jeg på banen her igen... for som sidste år blogger jeg videre til nytår... mon du også er frisk på det??

Jeg håber, at alle jeres juleplaner kan gennemføres på trods af det voldsomme sne- og fygevejr.... jeg kan ikke mindes noget der bare ligner her i DK!!!
Til sidst vil jeg ønske alle besøgende
EN RIGTIG GOD OG GLÆDELIG JUL
... det har været hyggeligt at være på besøg mange steder i denne måned og...
VI SES - i morgen =0)
Posted by Picasa

14 kommentarer:

Cecilie sagde ...

Glædelig jul, Margit - hils også familien og sig god jul ;o)

Det lyder som om, I har en dejlig dag foran jer. God fornøjelse med den.

Charlotte sagde ...

Også rigtig glædelig jul til dig og dine. Jeg håber da du bliver helt frisk til det store ryk-ind. Det lyder i hvert fald til i rigtigt skal hygge jer.
Sikke et flot, stort juletræ i har.
GLÆDELIG JUL!

Ditte sagde ...

Hvor er Jeres juletræ smukt!
Håber det bliver en uforglemmelig dag i dag, og at alle gæster kan komme frem. Her i det nordjyske er vejret knap så hårdt ved os, så vi kan nøjes med at nyde julesneen, i stedet for at synes den er i vejen.
Tror ikke jeg kommer til at blogge hver dag frem til nytår, men nu må vi se ;)
Rigtig glædelig jul!
Juleknus fra Ditte

Ditte sagde ...

PS: OG god bedring, ikke mindst!

Gitte sagde ...

Sikke et smukt juletræ. :) Håber du får det bedre op ad dagen, inden familien kommer. :)
Jeg vil ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul.
Knus

Charlie sagde ...

Stakkels dig - vi er da nok der skranter denne jul - du behøver ikke være solidarisk. Endnu engang TAK for i år og GLÆDELIG jul - hils hele "nissebanden". Knus

Betina Olesen sagde ...

Kære Margit...

En rigtig glædelig jul til dig og dine skal også lyde fra det Nordjyske... og god bedring...

tror også jeg er med på lidt mere blogning...

Anonym sagde ...

Sikke et dejligt juletræ!
Synd du skulle blive syg, det er bare uretfærdigt!
Jeg skal lige på gå-ben til fiskebilen, så der kan være varmrøget laks til julefrokosten.
Den lille hund må blive hjemme da snedriverne er for dybe for dens små ben. Imens laver Hans ris a la mande som vi skal have med til i aften.
RIGTIG GLÆDELIG JUL til jer alle fra os to i Tisvilde

Annette / aka sagde ...

Ih hvor er det et smukt juletræ. Og med flag på.
Det lyder som en dejlig dag, der er i vente for jer og de "unge".
Jeg håber virkelig ikke du skal være syg ! God bedring.
Tak for dit dejlige bekendskab gennem de sidste måneder, og da især i den sidste måned her her på bloggen. Det har bare været hyggeligt - og travlt. Tak for dine trofaste kommentarer - det har været en stor glæde og fornøjelse for mig.
Rigtig glædelig jul til dig og alle dine.

- og måske ses vi de kommende dage ?????

Karina Beck sagde ...

Kære Margit.
Superflot juletræ. Lige mine farver til et træ.
Jeg håber, at du klarer den med en lur. Rigtig god bedring.
God jul til dig og familien.
Knus Karina

ps. Jeg blogger kun til den 24. : )

Dorit sagde ...

Rigtig glædelig jul til dig og hele din familie, store som små !!
Jeps, vi "ses" nok i morgen.
God bedring, du må have noget stærkt indenbords ;-)

Mette W. Sørensen sagde ...

Rigtig glædelig jul og godt nytår til dig og dine. Tak for alle dine søde kommentarer i år.

Anne Thormose sagde ...

Sikke et smukt juletræ. Det bliver en fornøjelse af gå rundt om i aften.

Rigtig glædelig jul til dig og din familie.

Heidi sagde ...

Rigtig smukt træ - elsker flag, men de er lidt stemt ned her i huset :/
Håber heldbredet artede sig fra den gode sidde !?
Glædelig jul til dig og dine, og tak for vi måtte komme på besøg her i december, og kan læse resten af året ;) Jeg ved ikk om jeg selv når men tror da jeg vil prøve ;)

Mange juleknus Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...