tirsdag den 21. december 2010

jul 2010 #21


Glædelig 21. december.
Idag viser jeg de sidste OSH-kort der skal med kassen til ørkenen... De er tænkt bl.a. som Valentineskort, men har tekst på der også bare kan gøre dem til en "kramme-hilsen". =0)
Vi har været i Tivoli og er netop kommet hjem. Det har været HAMRENDE KOLDT... (17 gr. frost på vejen hjemover) og vi har været derinde siden kl. 12.30... så jeg skal simpelthen ha' varm te og ind og sidde for en buldrende pejs.... så jeg lægger først hyggelige Tivolibilleder på i morgen =0)
Tak fordi du fandt her forbi... og tak for hyggelige og søde kommentarer....
Nyd aftenen...
SES =0)
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Cecilie sagde ...

17 graders frost i København!! Det var godt nok koldt. Jeg håber, at I har haft en dejlig dag, og jeg vil glæde mig til at se billederne. Jeg håber, at du får varmen i en fart.

Charlie sagde ...

Hej det var KOLDT og det var sent - så er det derfor jeg ikke kunne få fat på jer - og nu er klokken jo mange - men vi er stadig oppe. Knus

lam sagde ...

skønne kort og det lyder som en kold omgang i Tivoli. Vi skal derind på torsdag senstorm eller ej, min datter har jo fødselsdag den dag og hun vil i Tivoli, som vi plejer.

Annette / aka sagde ...

Skønne kort - og et stik til min dårlige samvittighed. Jeg håber sådan på en scrapdag mellem jul og nytår, for jeg ved, der er brug for kortene.....
Men godt der er nogen der kan nå at hkjælpe til....og de er såååå søde de kort. Både Valentin og senere.
Lyder da som en kold tur. - 17 grader. Hold da op.
Håber du får varmen igen....

Charlotte sagde ...

Vi havde også 17 gr. frost herude i går .... brrrr. Kan godt forestille mig det var en noget kølig Tivolitur i havde. Men der er jo smukt derinde. Der var vores plan at tage derind her i december, men så skete der alt det med L's ryg, så vi måtte droppe det igen.
Glæder mig til at se hygge-billeder fra Tivoli. Rigtig god dag til dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...