onsdag den 8. december 2010

jul 2010 # 8


Glædelig 8. december...
Idag vil jeg vise jer et par af de kort, som jeg fik lavet til Valentineskassen, der snart går afsted til ørkenen...
Jeg kan ikke huske, hvor mange jeg fik lavet af hver... det var efter, hvordan det gik op med karton og pynt ;o)

Jeg har et par billeder af andre OSH-kort, som kommer nogle af de næste dage...

Jeg havde jo håbet at kunne overøse bloggen med lækre Tivolibilleder... men nu håber vi, at drengene er friske til en dag i næste uge.

Jeg vil ønske jer alle en rigtig dejlig dag... og tak fordi du kom her forbi.
Det er så dejligt at læse jeres kommentarer, - jeg må jo selv erkende, at det tager tid at blogge hver dag op til jul... men det er altså også hyggeligt ;o)
Og det skal jo IKKE stresse os... så når vi det ikke den ene dag... må vi nå det den næste... ;o).. ikk'?

SES... i morgen...
Posted by Picasa

8 kommentarer:

Gitte sagde ...

Ej hvor er det synd for de små pus at de ikke kom i Tivoli igår. Men rigtig god bedring til dem, håber at de hurtig bliver friske igen,så de kommer i Tivoli i næste uge.:)

Hvor er de nisser bare super søde:) De er da ikke særlig store ud, vel?
Nogle yndige valentinskort du har lavet til OSH.:)
Du må ha' en rigtig dejlig 8. december.:)
Knus

Annette / aka sagde ...

Det er nu ikke værst at have en Tivolitur til gode.....men øv når man er syg.

Søde kort, meget romantiske.

Ja, alle mine pauser bliver holdt foran computeren. Og det er mange for øjeblikket. Lige nu er jeg egentlig midt i at lave juledekorationer, afkalke kaffemaskine, vaske en finvask og skrive julekort. Så jeg futter rundt og laver det der lige passer til inspirationen.
Så gode pauser med at blogge er fint for mig - med kaffe til !

Hav en dejlig dag. Vi ses jo nok i morgen....

Sivsko sagde ...

Super søde kort - håber I kan komme afsted en anden dag

Charlie sagde ...

Ja de var fine dine kort og skulle du blive i tvivl har jeg styr på antallet - lad os nøjes med at skrive der var MANGE - men jeg ved jo du er en beskeden sjæl - så det er nok derfor du ikke holder tal på det. Men TAK for dine trofaste og STORE støtte til projektet og hav en rigtig god dag.

Charlotte sagde ...

OSH er bare sådan et godt tiltag!! Jeg laver jo ikke selv kort, så jeg har ikke produceret til dette, men jeg elsker at nogen har taget initiativ til dette og føler gerne med på sidelinjen. :0)
Øv - hvor ærgerligt i ikke kom i jule-Tivoli. Det må i have til gode.
Er helt enig i dig med det at blogge hver dag - når man det ikke, er det bare ærgerligt! Jeg selv blogger ikke hver dag op til jul, da jeg simpelthen har for travlt dette år.
Rigtig god 8. december til dig.

Cecilie sagde ...

Nej, det skal bestemt ikke være en sur pligt eller et besvær at blogge i december. Det skal være hyggeligt! Det er dejlige kort, du har lavet.

Karina Beck sagde ...

Skønne kort, du har lavet.

Mette W. Sørensen sagde ...

Rigtig søde kort.Og ja det tager tid at blogge, da der er rigtig mange der blogger hver dag:-)

God aften til dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...