tirsdag den 7. december 2010

jul 2010 # 7



ØV, ØV og 3 x ØV... Både Viggo og Herbert er syge... det er ellers utroligt sjældent at det sker, så i stedet for billeder fra Tivoli får I lov at se lidt på mine gamle nisser fra Anne Bente Design. Jeg ved faktisk ikke om de bliver lavet stadig... men mon ikke?! Jeg fik dem af J's søster, da hun levede... én hvert år. De har små tintræsko på og er faktisk rigtig søde...

Vores Tivolitur er skubbet en god uges tid... så jeg håber at kunne vise billeder fra Tivoli en anden dag :o)

God bedring til de to banditter ;o)

Tak for besøget og for jeres søde hilsener. Det er dejlig læsning ;o)
Jeg synes det er en hyggelig juletradition vi har fået startet med at besøge hinanden på bloggene.

Hav en dejlig tirsdag... her er det gråt i gråt og med snebyger "on and off" - håber at det klarer op, som de taler om ;o)
SES i morgen.
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

De var dog nogle søde nisser. Dem kender jeg ikke. Men dejligt minde at have fra din svigerinde.

Og så 2 syge børn - øv da osse. Men sådan er det. Det passer jo sjældent i programmet med sygdom.

Karina Beck sagde ...

Anne Bente Design kender jeg slet ikke.
God bedring med ungerne.

Charlie sagde ...

Dem kender jeg godt - men de andre nisser du ellers ville have vist ville jeg også gerne have set. God bedring med rollingerne - Godt der er åbent i Tivoli længe endnu. Knus

Cecilie sagde ...

Det var en fin samling af nisser, og en dejlig historie bag dem.

Jeg håber, at drengene bliver friske, så I kan komme i Tivoli i næste uge.

Hav en fin aften.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...