mandag den 13. december 2010

jul 2010 #13


Glædelig 13. december.
Dagen idag er Luciadag... og derfor vel lidt "lysets" dag...
Da jeg ikke kan fremvise et helt Luciaoptog =0) må I nøjes med vores lyshjerte i hoveddøren. Det er fra IKEA (såmænd) og jeg er faktisk ret begejstret for det, så det brænder tidlig og silde.

Tak for alle jeres søde ønsker til og for J. Han er på vej op igen, selvom han er lidt "mat i sokkerne", (som min mor ville ha' sagt det... pudsigt udtryk - faktisk) - men bare det går den rigtige vej. Nu X'er jeg for at JEG slipper!!

Idag tegner til at blive helt fantastisk flot... solen venter ude i horisonten på at få magt og himlen er knaldblå og uden skyer... men det er godt nok KOLDT!! (igen).
Tak fordi I gider skrive en hilsen til mig... det er altså så hyggeligt at læse om alle jeres traditioner og bedrifter her i denne tid... ;o)
Jeg skal IGEN sidde klistret til skærmen i aften og heppe på vores håndboldpiger. Tænk hvis de kan banke Rusland... det ville være stort.

Jeg ønsker dig en rigtig god dag...
SES... i morgen.
Posted by Picasa

7 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Det er også et flot ophæng, så jeg kan godt forstå, du er glad for det.
Fint at det går den rigtige vej hos jer. Hvem har tid til at være syg - lige nu ?

For 1 time siden var her også bare koldt og klart. Nu ligger der nok 2 cm sne overalt - og det vælter fortsat ned. Men det er smukt.
Nå, sneskraberen står klar - og jeg skal nok ud og have min daglige motion på vores hjørnegrund ! ØV...

God Luciadag.

Anne-Mary sagde ...

Godt er J er ved at være ok. Vi x også fingre for at du slipper, da vi jo glæder os til at se jer torsdag.
Her er der -7 grader. knus Anne-mary

Gitte sagde ...

Åh ja - det var et flot lyshjerte. Og selvom det er hundekoldt idag, så nyder jeg også (selvom jeg er arbejdsramt) at man får solen at se idag. Go' kamp i aften.

Heidi sagde ...

Smuk krans og så fra IKEA hmm der er noget jeg har glippet ;)

Udtrykket kender jeg og bruger det faktisk selv ha ha ha - dejligt gemalen er ved at være ovenpå - krydser for dig

Karina Beck sagde ...

Sødt hjerte.
Ja det har været en kold, men smuk dag i dag.
God Luciaaften.

Charlie sagde ...

Og vi nåede lige at se at "vi" lammetævede russerne - SÅ GODT! Herligt hjerte - dejligt med lys allevegne i den mørke tid.

Knus

Cecilie sagde ...

Ums! den er ellers fin og rigtig dejlig julet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...