tirsdag den 1. december 2009

1. december



Vanen tro har J. igen i år fået julekalender med en øl til hver dag. Fra sommerferien (hvor jeg finder nogle i udlandet) og til de første juleøl viser sig på markedet samler jeg sammen. Vi har været gift i 38 år og bortset fra nogle få år, da drengene var små, har den stået på hans værelse i vindueskarmen. Så overraskelsen er nok størst, hvis den mangler et år ;o)
Men vores voksne drenge "savler" hvert år, når de kommer til advents-tamtam og ser den. ;o)

Jeg er med på Charlies udfordring og håber også, at du har lyst til at være med. Klik på linket og læs hvordan. Jeg synes, det var herligt sidste år at komme "Danmark rundt" på blogrundfart. Nogle dage er der tid til at skrive en lille historie, andre dage ikke... men jeg synes, det er super hyggeligt.

God 1. december til dig... vejret tegner pænt her i Nordsjælland og jeg skal bl.a. til reception hos Love2scrap og sige til lykke til Pia med den nye butik i Roskilde...!! Måske ses vi...??
Tak fordi du kom forbi min blog.

Posted by Picasa

7 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

nejjjj hvor ser det hyggeligt ud,god dag til dig.

Maribi sagde ...

Super god ide med den ølkalender, heldig mand du har:-)
Dejligt med sådanne traditioner.
Iiiih, ville gerne ha' være i love2scrap idag,men må desværre arbejde.
Fortsat god dag fra mig til dig

Charlie sagde ...

TAK for reklamen - ja der er allerede en del der har tilmeldt sig så det bliver hyggeligt. Vi sås jo flere gange i dag DEJLIGT. Nu må jeg hellere suse hjem i bloggen og få lagt et indlæg for idag. KH mig

Charlotte sagde ...

Det er sådan en god ide med den øl-kalender. :0)
Yep, jeg er også hoppet på Charlie's udfordring igen i år. Det er så hyggeligt at følge med på de forsk. blogge her i december.
Jeg ville SÅ gerne have været på besøg i Pias nye butik, men det kunne jeg simpelthen ikke nå i dag - desværre.
God aften til dig.

Mette W. Sørensen sagde ...

Sikke da en god idé med den øl julekalender, den må han blive glad for hver år :-)

Karina Beck sagde ...

God ide med en øl kalender. Især nu hvor man kan få så mange specielle.
Jeg gav min mand en chokoladejulekalender fra magasin i år.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det er en dejlig tradition, og jeg er sikker på, at J nyder sin kalender hele december.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...