søndag den 20. december 2009

20.december


Jubiiiiiiiiiiiiii.... så blev jeg helt færdig med mormor-albummet.
Min søde veninde Charlie (+K) kom forbi igår eftermiddags, så jeg ikke lavede uoprettelige skader på albummet, når der skulle laves huller ;o)
Godt med sådan en personlig vejleder ;o) 1000 tak søde... fordi du(I) gad bruge nogle timer på at komme forbi til en kop te ;o) :o)
Jeg ved ikke, hvad jeg skulle gøre uden dig... så heldigt jeg har dig ;o)

Nå, men nu sendte Vorherre så lidt dagslys ind til os, så jeg også kunne fotografere...
Jeg har glædet mig til at vise jer albummet, for I har været rigtig søde til at spørge til, hvor langt jeg var. Tak for opmuntringen ;o)
Omslagets for og bagside er "stacy claire boyd", og bogstaverne på forsiden er Storybook fra QK.
Ellers har jeg ikke været flink til at skrive firmanavne på... (undskyld)... men spørg, hvis I vil vide mere ;o/

Nu GLÆDER jeg mig til juleaften... håber "mormor" bli'r glad...

GOD 4. SØNDAG I ADVENT TIL JER ALLE.
Her har vi fået en nyt hvidt drys sne...
SES
Tak for besøget og jeres dejlige kommentarer. Jeg bli'r så glad c",)
Posted by Picasa

7 kommentarer:

Dorit sagde ...

Ja, jeg er da sikker på, der bliver knebet en tåre af bare lykke, når det album bliver præsenteret !! Superflot arbejde !
Ja, Charlie er en knag, og god at have som hjælper og opmuntrer er jeg sikker på !
Synes også det er rigtig hygligt, os der juleblogger ! Tænk i nat drømte jeg, at jeg havde glemt at blogge i går, sikken et mareridt !

Charlie sagde ...

Hvor er I søde både du og Dorit. Jeg rødmer jo helt... Det var smadderhyggeligt Margit og dit album er SÅ flot. Fedt med båndene du fandt til at matche og jeg var glad for at hjælpe dig gennem hulningens kunst - kan godt huske mit første album - man skulle nærmest have de BRUNE bukser på af skræk for at ødelægge sit store arbejde - men TRYLLE - det gik jo fint....

Charlotte sagde ...

Hvor godt at du blev færdig. Det blev super lækkert og jeg er så sikker på, at mormor bliver overlykkelig ved modtagelsen! :0)
Godt med en hjælpende hånd, så ikke du fik lavet ulykker med projektet. he he.
Også rigtig god 4. søndag i advent til dig.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Hvor er det bare et fint album! Super lækre farver.

Dejligt at have en Charlie i sit liv - hun er en god veninde, det er der ingen tvivl om.

Hav en fortsat dejlig aften.

Karina Beck sagde ...

Mormor kan da ikke andet end blive glad for sådan et superflot personligt album!!!

Betina Olesen sagde ...

Jeg tror bare at mormor bliver så glad, et rent pralealbum er det jo... Og tilligemed rigtig flot...

Dejligt at det blev færdigt, så er der jo igen plads til andre hyggerier...

Gitte sagde ...

Wow hvor er det album bare blevet utrolig flot. Jeg er helt sikke på at mormor bliver rigtig glad for det flotte album.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...