fredag den 11. december 2009

11.december


I går ankom Viggo og Osvald med far og mor, fordi de derhjemme skal have renoveret gulvene. Tidligt i morges blev deres mor "sendt" på tøsetur til London, så hygger de 3 gutter sig hjemme hos os. Vi har ikke helt nået dagens program ;o), men da de først vender hjem til dem selv på mandag, så er der jo tid til at indhente det forsømte ;o)
Derfor er dagens billede et flaskekort, som gemalen fik på en værtindegave til en kollegajulefrokost i onsdags. Lavet lidt under pres ;o)

Jeg HAR nået at samle peberkagehuset, og så må vi pynte/dekorere i morgen eller søndag. Vi har planer om at tage de små gutter til Teknisk Museum... Især Osvald er jo TOTALT bil-gal... så mon det ikke bli'r et hit...

Tror måske der følges op her med en collage ;o)

Håber I alle er klar til at nyde 3.adventsweek-end... ;o)... og vi blogges ved i morgen... ;o)
Posted by Picasa

7 kommentarer:

Mette W. Sørensen sagde ...

Altid skønt med sådan et besøg og især hyggelig her omkring jul.
Rigtig god adventsweekend til jer også

Karina Beck sagde ...

Det lyder hyggeligt med en tur på teknisk museum med drengene.
Fortsat god aften ; )

Maribi sagde ...

Lyder som om I rigtig hygger Jer, og en tur til Teknisk museum lyder som en super ide.
Glæder mig til at se peberkagehuset:-)
Ses imorgen

Heidi sagde ...

hvor lyder det som en rigtig skøn weekend i har forud incl. moren (det kunne jeg bestemt også tænke mig ;o)
Glæder mig til at se billederne


ps. presset eller ej, super flot flaskekort

Charlotte sagde ...

Ih hvor må det være hyggeligt at få drengene hjem et par dage ... og tænk at "sende" mor til London .... jeg er dybt misundelig - og har lige nævnt det for min mand, at det burde han gøre med mig, da vi jo også laver gulv. he he :0) men den gik ikke - jeg må blive i DK.
Håber i får en rigtig hyggelig dag allesammen i familiens tegn.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det lyder hyggeligt at have tre drenge boende i nogle dage, og jeg er sikker paa, at I naar alt det sjove. Teknisk museum lyder som et perfekt sted for bilgale drenge :o)

Min kommentar mangler de tre danske bogstaver, for jeg sidder paa topmoedet i Bella centeret og bruger Ks pc med engelsk tastatur.

Charlie sagde ...

Fin flaskepost selvom du var presset.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...