tirsdag den 29. december 2009

29.december


Tak for jeres lykønskninger... ;o) FLAGET ER HEJST...
Som jeg skrev i går kom lille Sofie til verden... 2 måneder for tidligt!! =0)
Heldigvis fortæller far og mor, at hun er en fin lille pige. Hun ligger i kuvøse og lungerne får lidt hjælp, men hun er ellers OK.
Vi x'er fingre for at hun klarer skærerne, og håber på at få hende at se lidt senere i dag. Så opdaterer jeg ;o)
Her er kortet der blev lavet færdigt med data til morgen. De har haft adskillige for tidlige fødsler på Hillerød det sidste døgn, så der er travlt.

Teksten inden i kortet skrev jeg i går eftermiddags, mens hun (uden jeg vidste det) blev født...
Hvor får man sådan en tanke fra???

Hav en dejlig dag, tak for besøget og for jeres søde kommentarer, som varmer ;o)
SES
Posted by Picasa

8 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor er det et sødt tøzet kort.
Tillykke med hende.
Husk kamera ; ) : )

Anne Bente sagde ...

åh,,,,, hvor er det et flot kort, og stort tillykke med hende, super flot vægt hun har efter at være født så meget for tidlig, her fik vi jo sidste år i familien en lille dreng der vjede 600 gram,han er nu en stor flot knægt der løber rundt og er rigtig fræk :)

Charlie sagde ...

Hej ven vi var jo sammen i går så du så mig tabe kæben da du fortalte den fine men overraskende nyhed. En lille prinsesse der skal klare 5 fætre må helt klart være født som en lille fighter og Hillerød har god erfaring med små nye der ikke vil vente til terminen. HILS de stolte forældre mange gange og godt der nu bliver brug for lageret af pink!!! Knus og ps fint kort

Charlotte sagde ...

Tillykke med den nye lille Sofie. Heldigvis er man så dygtig i dag til at hjælpe de for tidligt fødte godt på vej. Det er et rigtigt flot kort du har lavet til de stolte forældre.
... og nu skal du til at scrappe PINK! :0)
Jeg er i gang med at pakke din "kæde-af-glæde" gave - har bare ikke haft så meget tid. Men den er ved at være færdigpakket og jeg sender den i morgen.
Rigtig godt nytår til dig og dine! Og tak for de mange søde kommentarer på min blog.

Karina Beck sagde ...

Hej igen
Jeg kom lige til at tænke på denne lækre børnetøjs butik med det skønneste tøj, bla. økologisk. De har også tøj til for tidligt fødte. Du får lige et link:
http://www.purebaby.dk/group.asp?group=126
Den ligger på Roskildevej.

Dorit sagde ...

De små børn har tit en stor livsvilje, og hun skal da blive stor og stærk til at klare alle de mandfolk i familien !
Der er tit mere mellem himmel og jord, men underligt du lige skulle i gang med det kort, da du jo egentlig også burde !!

Gitte sagde ...

Et stort tillykke med lille Sofie.:) Ja somme tider må man tror at der er mere mellem himmel og jord. :)
Kortet du har lavet til hende er yndigt. :)Fine detaljer.:)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Jeg tror altså, at der er mere mellem himmel og jord, end vi kan fornemme med vores sanser. Jeg aner ikke, hvad det er og da jeg ikke er religiøs i øvrigt, har jeg heller ikke et bud. Men det er jo mærkeligt, at du sidder med Sofies fine kort, netop som hun kommer til verden for tidligt.

Kortet er bedårende, og jeg håber, at den lille mus har en stærk figthervilje og kommer hjem i en fart. Til lykke til dig og hele familien med den lille prinsesse.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...