lørdag den 26. december 2009

26.december


Glædelig 2. juledag.
Her kommer et par billeder fra juleaften. På det første er det nissedrengen Carl, der sørger for ren gangsti, før vi går i Flintholm kirke.
På det andet billede er det én af den unge mands flotte julegaver fra far og mor. En sort 2-hjulet winther cykel. WAAUUUWWWW.
Herefter er det billeder fra vores kjulefrokost-bord med den pynt, der blev fremstillet på "scrapperiet" i går. (Inspiration fra scrapsisters.dk)
Juleplatterne er en både nostalgi-ting og en "hade"-ting. Som fortalt i forb. med englekoret, så arbejdede jeg på KPU i Kbh. under studietiden. Her kunne vi købe de frasorterede platter meget billigt, og de anvendes nu på julebordet som sildetallerkener. Jeg kunne ikke DRØMME om at have dem hængende NOGEN steder. (Blev vist "vaccineret" i sin tid)... (haha)
Nisseparret er salt og peber, som J. engang vandt i raflegave til en firmajulefrokost (ville ellers gerne have 2 sæt mere.... så hvis du ved, hvor de kan fåes så.... )

Hele familien dukker op om et par timer, så jeg må vist lige en tur rundt om køkkenet og hjælpe J., som er "kok".
Rigtig dejlig (sidste) juledag) til dig... tak fordi du kom forbi min blog, hvor jeg blogger hver dag året ud.
Tak for de dejlige kommentarer, som betyder så meget for mig.
SES ;o)

Posted by Picasa

4 kommentarer:

Heidi sagde ...

Så skønne julebilleder og wawww så flot bordpynt du fik tryllet frem - er helt vild med dine servietringe ;o)

Cuba wawwwww total lækker gave - det bliver da for spændende og tænk allerede alle de scrap billeder der bliver ha ha

Håber I får en rigtig dejlig 2 juledag - her står den på bio og job :O)

Kommer igen i morgen - dejligt at følge dig her i december

Betina Olesen sagde ...

Sikke et skønt julebord, og ang. platterne kan jeg sagtens følge dig, og det endda uden at have været ansat på den kongelige...

Skønt bordpynt du har fået lavet i "scrapperiet"... LOL..

Glædelig jul...

Kirsten sagde ...

Det er vel nok nogle dejlige billeder, og sikke et smukt julebord.

Fortsat rigtig god Jul :-)

Charlie sagde ...

Ja fint julebord - HM - ærgerligt jeg ikke har udliciteret noget at maden i dag - for jeg nåede da godt nok ikke at lave sådan fin pynt - og fik iøvrigt heller ikke taget nogen billeder. Men sjovt og hyggeligt DET var det. Så dejligt at se sine små nevøer troppe op med værtindeblomster og kone og børn og tænk - helt uden vi andre er blevet voksne i mellemtiden - det er da underligt, ikke???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...