onsdag den 9. december 2009

9.december



Glædelig 9. december...
Idag er det endnu et par sider til albummet, jeg vil vise jer. Det er fra Carls fødselsdag i maj. Både familie (modtageren af albummet er bl.a. på billedet med "kong" Carl) og venner var inviteret, så der var lige så mange børn som voksne. Vejret var dejligt, og efter frokosten havde vores svigerdatter arrangeret skattejagt for børnene. Det var et hit.

Jeg nussede med for- og bagside i går... !! Lidt tid går der jo med det... =0)

Og JA... til madamtridse... din nisse må da være medlem af "vores" nissefamilie. Vi glæder os til at se ham ;o)...

Om lidt skal vi i biffen (som ligger 2 huse herfra ;o) ) og se Earth... har set traileren... og den tegner som en fantastisk naturfilm.
Det er lige os!!! Håber vi skal gense nogle af de steder, vi også har besøgt IRL.

Rigtig god dag til jer alle. Tak for jeres besøg og de søde og sjove kommentarer. c",)
Posted by Picasa

8 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Sikke nogle dejlige familielayouts du får lavet for tiden.
God 9. december til dig.

Heidi sagde ...

hvor er de fine og bringer gode minder frem fra en god fest ;O)skatte jagt er altid et hit fir børnene - og voksner ;o)

Håber film lever op forventningerne ;o)

Rigtig god 9 december til dig

Betina Olesen sagde ...

Det skrider frem med projektet, og det ser rigtig godt ud. Hvor meget mangler du? læser jo at du nsser med for- og bagside

God tur i biografen.

Maribi sagde ...

Iiih, hvor er du produktiv, masser af flotte sider til albummet.
Håber filmen er god:-)
Fortsat god dag til dig fra mig.

Charlotte sagde ...

Det går fint fremad med det skønne album. Hyggeligt at se de forsk. billeder du bruger.
Jeg håber filmen er god - rigtig god fornøjelse. :0)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det går jo super med albummet! Det bliver en rigtig familieskat.

Jeg kunne godt tænke mig at se Earth; jeg har hørt, at den er meget smuk.

Anne Bente sagde ...

hold da op hvor er det flot, det bliver et supert album, kan i hygge jer.

Dorit sagde ...

Flotte fødselsdagsbilleder og mums for en lagkage !
Kender ikke den film, lyder som om den lige er noget for mig også, så må lige undersøge sagen, synes der er langt imellem, der går noget i biffen, der kan lokke mig derhen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...