tirsdag den 22. december 2009

22. december


Idag bliver det et billede af mine husnisser. Jeg fik dem for en del år siden af J. i adventspakker.
Jeg synes faktisk de er hyggelige... lige som jeg fornemmer ægte nisser har det.
Du tror vel også på nisser....??? Den rigtige slags som bliver mange hundrede år og som har mange opgaver både udendørs og indendørs. Her er 2 små flittige nisser og 2 midaldrende, som har været det ;o)
De mindste er på højde med en lille tændstikæske - de hygger sig på kaminhylden, hvor der er dejligt lunt ;o)

UHA... hvor det ellers er koldt idag.... rigtigt til indesysler ;o)

Udenfor både sneer og blæser det... hov, hvor blev solen af???
Rigtig god 22. december til jer, der kommer på besøg... tak for hyggelige kommentarer og på gensyn i morgen. ;o)
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det er nogle hyggelige nisser du har. Er det ikke dem der hedder little gnoms?
God jul.

Gitte sagde ...

Ej hvor er de skønne, jeg er helt vild med de nisser. Som Karina skriver tror jeg også at det er Little Gnomes. Jeg mener der er udgivet en bog om de nisser. Da jeg var mindre så jeg en tegnefilm som handlede om en nissefamilie og deres liv i skoven. Det var en rigtig sød historie.:)
Du og din familie må ha' en rigtig dejlig jul.:)

Gitte sagde ...

Jeg ved ikke om du kender bogen. Men jeg googlede lige og fandt et link til bogen :)


http://www.amazon.com/Secrets-Gnomes-Wil-Huygen/dp/0810916142/ref=pd_sim_b_2

Charlie sagde ...

Ja sikke nogle fine små nissevenner den bog kender jeg også godt. Listede hjem fra Hørsholm i dag - der var da lige gang i snebygerne.

Heidi sagde ...

Så fine nogle nisse venner du har - jo da jeg tror da på nisser - ihvertefald når Johan og jeg snakker om det ;o)

Så flotte billeder du havde på bloggen igår, syntes det er super med sne her til jul

Rigtig god aften til dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...