torsdag den 17. december 2009

17.december


Så blev det vinter i vores del af Dannevang. Selv om det er bidende koldt og med kraftig blæst (se lige vimplerne, hva'?), så måtte vi en tur på havnen. Det er en tur på ialt en halv time, nøjagtig så lang tid, som det tager at få røde kinder i dag. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har hørt sneen knirke under støvlerne, når man går... det er læææææænge siden.
Som det ses var det en rigtig smuk tur... nederst til venstre er det Hveen der putter sig i Øresund.

Jeg håber alle jer der ønsker sig sne, har fået samme portion som os... der er da til ski, kælk og snemand... frit valg.

Jeg skal nu ingen af delene i dag... måtte også undvære min gymnastik pga. veje/vejr. I morgen skal vi ha' vinterdæk på ;0)

Rigtig dejlig solskinsdag til jer alle... tak for jeres besøg og kommentarer, som jeg hygger mig med.
SES i morgen.
Posted by Picasa

7 kommentarer:

troll13 sagde ...

Ja, man kan sige hvad man vil, men det er nu smukt med alt den sne. Vi har også fået en del, og det gør det hele lidt mere besværeligt ;o)
Skønne billeder.
Fortsat god december :o)

Dorit sagde ...

Meget smukke billeder, men hvor ser det kooooldt ud, brrrrr, tænk dem der kan finde på at gå i vandet nu ....

Gitte sagde ...

Ej nogle dejlige vinter billeder du har taget. Jeg synes billeder taget ved vandet er så smukke. Det er nu skønt at gå en tur langs vandet trods kulde og sne.:)Man bliver egentlig utrolig frisk efter sådan en gå tur langs vandet.:)
Forsat dejlig december aften.

Karina Beck sagde ...

Hvor er det nogle smukke billeder du har taget. Det er også smukt at kigge på her i Rødovre men knapt så rart at cykle i.

Heidi sagde ...

så skønne og smukke vinterbilleder - og ja kan nok se at i bestemt ikk mangler sne som os i´Frederikshavn men... der sner nu sååå Emil og jeg håber der er noget når vi står op i morgen også ;O)

Fortsat god aften

Charlotte sagde ...

Flotte billeder af det smukke snedækkede landskab. Og den lyd af sneen som knaser under støvlerne ELSKER jeg bare. :0)
Ha en dejlig dag.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Smukke, smukke billeder. Der er nu ikke noget som vinterklædte Danmark.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...