onsdag den 23. december 2009

23.december


GLÆDELIG LILLEJULEAFTEN...

Så blev det tø-vejr... ØV...
Jeg håber, at det hurtigt finder ud af at blive frost igen, så lidt af sneen kan blive juledagene over.

Idag er det mit englekor, der får lov at "optræde" for jer. Da min mor døde for en del år siden, blev det udvidet lidt. Ellers har jeg haft det siden jeg som ganske ung (i studietiden) ekspederede på Den Kgl. Porcelainfabriks Udsalg på Amagertorv i Kbh. Disse er nogle af de få ting, der har fået lov "at overleve" - de fleste ting indkøbt den gang er solgt/ligger på loftet... ja,ja... tiderne skifter. Tror måske overlevelsen skyldes, at de er hvide ;o)

I køkkenet dufter der af brownies ;o)... og konfekten ligger til "tørre"...
Tror dagens program står på REN afslapning, inden det går løs i morgen.
Måske en rask travetur ude i vejret... selvom det jo ikke ligefrem LOKKER i dag :o(

Hav en rigtig dejlig dag... tak for besøget og jeres søde kommentarer, som jeg holder af at læse.... og som gør det rigtig hyggeligt at blogge.
VI SES I MORGEN.....
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Rigtig rigtig god jul til dig og familien.
*knus*

Dorit sagde ...

Den hvide engleflok.... de er rigtig flotte, det er et dejligt minde at have fra fordumstider... Tror du har ret i at overlevelsen skyldes den neutrale farver.
Rigtig God Jul til dig og familien !

Charlie sagde ...

God engleflokken er klar - så skal det nok blive jul. Knus herfra - her lugter mest af risengrød.

Heidi sagde ...

hvor er de søde og skønt med noget fra gemmeren ikk ;o)

Rigtig god jul til dig - glæder mig til at besøge dig her på din blog i det nye år også :O)

Mange juleknus fra mig til dig

Mette W. Sørensen sagde ...

Flotte engler og altid skønt at ting har en fortid...

Rigtig glædelig jul til dig og din familie :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...