søndag den 13. december 2009

13. december

Ja... der er altså FULDT tryk på her hos os. Kan godt mærke at det er 3. dag med logerende... ;o)
Rolig morgenstund med adventspakker. I formiddags dekorerede "vi" så peberkagehuset med glasur. Det var (som I kan se...) blevet tø-vejr her hos os... så "sneen" smeltede lidt på taget ;o)... Men det lykkedes til sidst at få det tørt... Så blev det efter frokost tid til at putte chokoladeknapper på... det er jo et hit: "... farmor... synes du ikke det er OK at vi sætter 3 knapper på taget... og SÅ spiser vi én ???..."
Alligevel lykkedes det at få det "pyntet"... i mere end én forstand. ;o)

Jeg ved ikke om de er til flere koncentrerede øvelser i dag... gemmer nok bagningen til en anden dag ;o)
De har vist mere brug for at fyre lidt krudt af... altså den slags krudt de har bagi.. ;o)

Farmand er på job idag (sådan er det jo at være ejendomsmægler).. så det er os, der er på ;o)

Jeg håber, jeg når at komme på blogrundfart i aften, når de er puttet. Ellers bliver det i morgen, når de er i børnehave, jeg må rette op på det forsømte.

Nyd resten af dagen og tak for besøget og jeres søde kommentarer...
Posted by Picasa

9 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Jeg synes at det lyder superhyggeligt. Og flot hus i har fået lavet. Tøvejr eller ej ; )

Anne Bente sagde ...

ejjjj hvor ser det hyggeligt ud, og super flot hus i der har lavet.

Dorit sagde ...

Selvom det har været tøvejr hos jer, så har drengene da kun grund til at være stolte, det er da superflot. Ja jeg har aldrig prøvet at lave sådan et, men jeg kan huske fra min barndom, at min mor lavede et juletræ, bagte stjerneagtige figurer i forskellige størrelser, og satte dem med afstand på en strikkepind, så blev det pyntet med glasur mv., så det lignede et juletræ...

Heidi sagde ...

hvor hyggeligt men ja sikkert nok at se til - siger hender da har 2 drenge på 5 og 9 MED MEGET KRUDT I ENDEN ha ha ha men trøster mig med det er bedre end de slet intet kunne - og jo så godt der har været sååååååååå dejligt vejr idag ;o)

Fortsat rigtig god 3 advent

Charlie sagde ...

Nå hvor er det sødt og hvor ser de koncentrerede ud de to små. I Allerød var det frostvejr - min æggehvide må have været sejere end din? E har lavet huse i 3 år nu, og første år var han midt i mellem dine to i alder. Jeg kan slet ikke forestille mig at have 2 i sving samtidig så FLOT klaret - i år kom der faktisk for første gang mere på huset end der røg indenbords!!! =0)

Mette W. Sørensen sagde ...

Hvor er det bare fint det hus og hvor ser det ud til i rigtig hygger jer.. og god idé med at lægge 3 på og så spise 1 :-)

Maribi sagde ...

Hvor er det bare et skønt peebrkagehus. Lyder som om drengene hyggede sig og fik spist en M&M's hist og pist:-)
Fortsat god aften fra mig til dig.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud! Jeg synes da helt sikkert at deres 3-1 regel i orden ;o)

Hav en dejlig decemberdag, mens ungerne er i børnehave.

Betina Olesen sagde ...

ja det er et andet aktivitetsniveau de holder sig i den alder, men et par dag klarer man jo ;-)
Flot hus, trods tøsne...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...