mandag den 7. december 2009

7. december



Her er de næste 4 sider til albummet. Første side er fra Carls første besøg i svømmehallen. Det er sammen med os,Viggo, Osvald og deres far. Selvom Carl ellers ikke havde været begejstret for ALT for meget vand... blev det et kæmpe hit. Og billedet af ham sammen med fætter Viggo på "søhesten" er et tydeligt bevis derpå. ;o) Ved siden af billeder af Hans - billeder fra påsken, som jeg brugte til invitationerne til barnedåben. De sidste 2 sider er fra påskedag hvor vi trillede æg i vores have og hvor drengene fik påskeæg med guf og lidt legetøj. Kyllingerne er en gave fra Charlie (tak, søde ven).

Hav en dejlig 7. december. Her hos os har vi sol fra en BLÅ himmel.. så jeg skal ud og trave en rask tur, før jeg skal se VM-håndbold ;o)
Tak for besøget og for jeg dejlige kommentarer... det er rigtig hyggeligt... SES...
Posted by Picasa

9 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Igen et par fine sider til minialbummet. Herligt at få lov til at følge med i arbejdet.
Og tænk at i har haft BLÅ himmel i dag - vi har vejret helt grå her omkring Roskilde.
God 7. dec. til dig.

Dorit sagde ...

Skønne billeder af børnene, små som store. Og respekt for børn, der kan bøje benene sådan bagud !!! Jeg bliver helt svedt, når de gør det... av-av !

Karina Beck sagde ...

Flotte layouts med dejlige billeder. Det bliver et superfint album

Anne Bente sagde ...

åh,,,, så skønne sider du igen har lavet, her var der sol i morges, men så kom tågen øvvv

Heidi sagde ...

skønne sidder til bogen og billederne er bare super :o)

Fortsat rigtig god 7 december til dig

Maribi sagde ...

Sikke nogle skønne sider,bliver et kanon flot album.
Fortsat god aften fra mig til dig.

Betina Olesen sagde ...

Vi har også haft blå himmel i dag, og det slår regnvejr til hver en tid.
Et par fine sider til albummet, håber at de bliver glad for det...

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Flere dejlige sider - det ser rigtig godt ud.

Jeg håber, at du nød din travetur.

Gitte sagde ...

ej hvor er det nogle skønne sider du har lavet. Skønne billeder af de små.
Sikke nogle hyggelige julebilleder fra Tivoli. Håber jeg når forbi inden de lukker. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...