fredag den 4. december 2009

4.december



Her kommer dagens blogindlæg. Det er en pyntet toffie æske brugt til værtindegave til en veninde. Papiret er Chloe's closet , juletræet QK rev. die. Guldkuglen er fra QK Jolly , grangrenene en punch, blomsten lavet (efter Gittes opskrift) af 6 små foldede hjerter hvor spidserne mødes i midten, som dækkes af en bling. Bånd fra Hørsholm.

Tak for jeres søde ønsker om en god Tivoli-tur... det blev en rigtig dejlig dag... men det er blevet så sent, at jeg venter til i morgen med at fortælle om vores oplevelser og vise min "sædvanlige" oplevelses-collage ;o)

Jeg når heller ikke blogrundfarten... men jeg kigger hos jer alle i morgen.

Fortsat god aften til jer alle - tak for dit besøg og alle de dejlige kommentarer som gør mig rigtig glad :o))
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor er den sød din æske. Flot gave.
Træet på mit kort er fra den svenske butik Prickiform fra SAM ja ; )
Du må have en god weekend.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det er en rigtig fin æske! Jeg glæder mig til at høre om jeres Tivolitur, når du er oppe og i gang igen. Sov godt ;o)

Charlie sagde ...

Næh sikken en fin æske - men godt jeg ikke er veninden - for vi får sikkert guf nok i julen i forvejen. Den blomst mangler jeg at prøve - men mægtig fin er den. Knus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...