mandag den 14. december 2009

14. december


Min mands bedste ven (siden 3. klasse) har fødselsdag idag. STORT til lykke, Peer...
Dette kort er sendt med posten, så jeg håber, at det er nået frem.
Det er Magnolia snemandsstempel (ny-indkøbt), som måtte pryde forsiden af kortet, for de har jo lovet sne idag... =0)
Jeg tror så ikke, at der bliver til en snemand udenfor, så det er vel på sin plads at få ham her...
Jeg synes, det er svært med motiver til herre-kort - og julet skulle det i hvert fald ikke være !!
Alfabetet sophisticate fra QK.

Og så er det lykkedes at være på blogrundfart i dag - undskyld forsinkelserne.
Sønnen er på job og V og O i børnehave... roen har sænket sig over de "gamle". ;o) ;o) ;o)
Ja, selv opvaske- og vaskemaskine står stille ;o)
Nu skal benene op, og der skal læses og strikkes lidt, inden de er tilbage alle 3 ved 4-tiden.
Sent i aften kommer svigerdatteren hjem fra London, og så forlader hele flokken huset i morgen tidlig.
Så tror jeg vi skal have gang i at skrive julekort... det må snart være på tide ;o)

Hav en dejlig ny uge... tak for besøget her og tak for herlige kommentarer.... de varmer ;o)
"SES"
Posted by Picasa

8 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

nææææ hvor er den dog sød,og skønt når der er lidt stille i huset også :), ha en god dag.

Charlie sagde ...

Hvor er han FIN - og helt enig december"børn" skal ikke have julekort til deres fødselsdage. NYD freden når I når så langt - jeg er heller ikke kommet til at skrive kort endnu.

Dorit sagde ...

Jeg har fået mit første julebrev, men det er også fra nogen, som skal fejre jul hos en søn i Italien, men ellers skal jeg også i gang med de få jeg skal have skrevet.
Uh, der bliver nok under stille, når hele holdet er taget hjem. Så er det nemlig benene skal op !

Dorit sagde ...

PS: sødt kort i mandefarve !

Mette W. Sørensen sagde ...

Rigtig sødt fødselsdags kort, meget enkelt, men synes det er rigtig godt når det er til en mand og skønt at have en kammerat man har kendt så længe.

Karina Beck sagde ...

Flot kort. Jeg er vild med det stempel.
God hyggeaften til jer.

Gitte sagde ...

Et skønt fødselsdagskort du har lavet til din mands kammerat. Åh det stempel er bare så cute. Jeg er bare helt vild med det stempel. Måske det skal være min års snemand, jeg plejer hvert åt at købe en ny snemand, men jeg har ikke fundt nogen endnu...før nu....:)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Til lykke Peer. Og kortet er rigtig dejligt enkelt, Margit. Det passer da perfekt til en herre med en decemberfødselsdag.

Tak for dig og din glade blog.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...