torsdag den 24. december 2009

24. december


GLÆDELIG JULEAFTEN...

Så blev det selveste dagen... og på denne dag er det selvfølgelig årets pyntede juletræ, der skal pryde bloggen.
Tak til alle, der har været med til at gøre dagene op til jul ekstra hyggelige ved at blogge hver dag.
Jeg fortsætter "blog hver dag" måneden ud, så jeg håber, vi ses herinde, inden det bliver nytår.

Jeg vil ønske alle:
RIGTIG GLÆDELIG JUL
Jeg håber, at I vil nyde dagene sammen med jeres familie.

Tak for jeres besøg og jeres mange hyggelige kommentarer.

Juleknus fra Margit

Posted by Picasa

8 kommentarer:

Heidi sagde ...

Også rigtig glædelig jul til dig :o) Det har været super hyggeligt at besøge dig her i december og skønttttt du havde tid og ville "lege" med ;o)

Så smukt et træ - vil altså på jagt efter flag ranke næste jul :o)

Rigtig god dag/aften til dig og dine

mange juleknus fra mig til dig

Betina Olesen sagde ...

Så kom jultræet på, mon ikke det er det meste viste i dag ;-)

Ja, det har været hyggeligt at komme på besøg, og at få besøg så ofte her i december.

Kan du og dine have en rigtig glædelig og velsignet jul.

Sarah sagde ...

Det har været rigtig hyggeligt at følge med herinde i løbet af måneden.

Super super flot juletræ, lige sådan som jeg synes det skal være pyntet. Med flag, kugler, trommer, hjerter OG rigtige lys

Jeg vil gerne ønske dig og dine en rigtig glædelig jul.
Håber at I får nogle dejlige juledage.

Gitte sagde ...

Du må også ha' en rigtig dejlig juleaften og nogle lige så dejlige juledage med familien. :)
Et smukt juletræ med alt det pynt som jeg synes skal være på et juletræ.:)
Juleknus Gitte

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Så er der hul igennem til nettet igen, og heldigvis i tide til at ønske dig og familien en vidunderlig fredfyldt jul.

Juletræet er dejligt. Tak for kigget.

Jeg vil glæde mig til at læse med resten af året.

Dorit sagde ...

Glædelig jul til dig Margit og alle i dit hus, vi ses resten af måneden, for vi kan ikke lade være, ti-hi !

Charlie sagde ...

SUPER at du og mange andre sådan totalt overskudsagtigt blogger videre året ud. Håber I havde en skøn juleaften og tak for synet af det fine træ.

Anne Thormose sagde ...

Glædelig bagjul og jeg håber, du får et par rigtig dejlige og afslappende juledage.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...