lørdag den 19. december 2009

19.december


De næste par sider til mormor albummet. Glade billeder med drengene fra Toscana og fra ét af besøgene i efteråret. Nederst et par billeder fra Tekn. Museum i Helsingør, som er det seneste, vi har oplevet sammen.
Igår blev jeg færdig med årets julepost, og selvom de først bliver sendt idag, håber jeg de når frem.

Week-end'en skal bruges til at indhente nogle af de manglende jule-projekter - og lave album sammen med Charlie.

Jeg håber, I nyder dagen... nu nærmer det sig sandelig for alvor... =0)
Herligt at vi stadig har sne... ;o) mon den bli'r liggende julen over....???

God dag... tak for besøget og for jeres kommentarer... de varmer.
SES
Posted by Picasa

7 kommentarer:

Sarah sagde ...

Puha der er mange sider i sådan et album. Er overbevist om at det bringer lykke.
Jeg skal også have sendt julekortene idag. Så må vi se hvornår de når frem.

Hav en god dag.

Betina Olesen sagde ...

Uhhhh... julekort, ikke nævne det, min samvittghed er ikke for pæn på det område...
Skønt med endnu et par sider til albummet, men jeg har altså ikke styr på hvor mange du mangler? er det ved at være færdigt, eller er der lang vej endnu?

Maribi sagde ...

Hvor har du fået lavet mange dejlige sider til det album. Er det færdigt nu eller??
Krydser fingre for at sneen bliver til juk, men der behøver ikke komme mere her:-)

Heidi sagde ...

skønne sidder til mormor albumet :o)

Johan sidder lige og kigger med og er helt over den med dit billede fra tivoli - måske vi skulle finde dertil næste jul - så er der nok heller ikk klima møde

Rigtig god aften til dig

lam sagde ...

Sikken mange flotte sider ,du har fået fra hånden. Det album må da vække lykke

Karina Beck sagde ...

Endnu et par dejlige sider, du har lavet!

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Jeg hepper i hvert fald på, at sneen bliver!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...